piątek, 24 marca 2017

KASZA JAGLANA Z KAKAO

KASZA JAGLANA


Ze mną jest tak nie jem np. przez dłuższy czas słodyczy ,ale jak je widzę to nie mogę się im oprzeć. Zawsze myślę, że zjem jeden kawałek ciasta a tu nagle dwa,trzy. Cała ja.Czekolada tak samo kusi. Ale w końcu postanowiłam sobie zrobić zakaz na słodycze, a w zamian kasza jaglana z kakao.
Na początku nie miałam do nie przekonania ,ale pomału i się przyzwyczaiłam.

Od wczoraj mija 3 miesiące , od kiedy nie jem słodyczy. Rozumiecie 3 miesiące bez czekolad ,ciast ,cukierków. Ale w sumie to jestem z siebie dumna ,że tak mocno trzymam się mojego postanowienia.
Ten posiłek zarówno jest idealny na śniadanie jak i prosty w zrobieniu a do tego smaczny.
A tutaj daje wam przepis!

SKŁADNIKI:
  • kasza jaglana-4 łyżki
  • kakao-1 łyżki
  • ksylitol lub miód 0,5 łyżki
  • banany-1 sztuka
  • garść orzechów
PRZYGOTOWANIE:

  1. ugotuj kaszę, dodaj miód do ugotowanej kaszy 
  2. następnie kakao ,później pokrojone banany
  3. wymieszać i posypać orzechami
Polecam na pyszne śniadanie!


7 komentarzy:

  1. Super przepis!
    Mam problem z jedzeniem śniadań, ale może dzięki temu się uda ;)
    Jeśli jesteś ciekawa to na moim blogu pojawi się niedługo przepis na pyszne ciasteczka owsiane.
    http://anywayk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      No właśnie ja ostatnio przekonałam się ,że jak jem śniadanie to mam więcej siły przez cały dzień.
      I chętnie odwiedzę twojego bloga.

      Usuń
  2. Wooow! Od niedawna próbuję być fit, pracuję nas swoim ciałem i dietą, więc na pewno pomysł wykorzystam. Niedawno kupiłam kasze jaglaną, jak na razie zrobiłam z niej kotlety jaglane, które również z całego serca polecam.
    Dzięki Tobie wiem co jutro zjem na śniadanie!
    Pozdrawiam cieplutko,
    www.lustrzaneodbicieironii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie kaszy z bananem :) Ja jeszcze dokładam masło orzechowe i wtedy to już jest bajka ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie odważyłbym się na takie połączenie! Kasza jaglana kojarzy mi się tylko z sosem mięsnym i ogórkiem kiszonym. Chętnie sprawdzą jak smakuje na słodko. U mnie na śniadanie najczęściej pojawia się owsianka z czekoladą https://onedaymore.pl/sklep/grupa/owsianka-z-czekolada/. Ja sobie niestety nie potrafię odmówić słodyczy, ale staram się je ograniczać.

    OdpowiedzUsuń